תוכן עניינים

פתחתם עסק בתחום האומנות? כך תעצבו את חלון הראווה שלו!

בשעה טובה החלטתם לפתוח עסק בתחום האומנות, וחלק בלתי נפרד מתהליך ההקמה של בית העסק כולל כמובן גם את עיצוב חלון הראווה שהוא כרטיס הביקור שלכם, ונועד למשוך לקוחות להיכנס, לבחון ובהמשך גם לרכוש את פריטי האומנות שאותם מציגים בעסק.
חשוב להבין כי עיצוב חלון ראווה הוא חיוני למיצוב ולמיתוג העסק לעומת המתחרים.
כיצד תוכלו לעצב את חלון הראווה ברמה הגבוהה ביותר? להלן שלושת השלבים.

שלב ראשון – הגדרת מטרות

השלב הראשון בעיצוב חלון ראווה הוא בעצם הגדרת המטרה שלכם ובחירת הקונספט. מאחר שמדובר בשטח פרסומי, כדאי לנצל אותו באמצעות ולעצב אותו באמצעות שילוב מדבקות קיר, גרפיקה מיוחדת ופריטי אמנות, ובכך למשוך את הלקוחות להיכנס אל העסק.
מאחר והמטרה של חלון הראווה הוא להעביר מסר לגבי המהות של החנות ולבדל אותו מהמתחרים, מומלץ לבצע סקר שוק באמצעות עבודת שטח ולהתבונן בחלונות ראווה של עסקים דומים, וכך לבנות ולהגדיר קונספט שיתאים באופן מושלם לעיצוב מרענן ובולט.

שלב שני – בחירה של אביזרים דקורטיביים

מאחר שאתם רוצים למשוך את העין של הלקוחות מומלץ לשלב בחלון הראווה אביזרים דקורטיביים אשר משתלבים בפריטי האמנות ולא מעמיסים אותו יתר על המידה. מינימליזם הוא הקו המנחה שלכם, וזאת מאחר וחלון ראווה עמוס מדי עשוי ליצור עומס חזותי אשר ישפיע באופן משמעותי על היכולת שלכם להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. על כן, בחירה של אביזרים צריכה להתבצע באופן נקודתי ובתוך שימת דגש על דיוק מקסימלי.

שלב שלישי – עיצוב באמצעות דקורציה

השקעה ביצירה של חלון ראווה הוא הזדמנות ליצור זהות ייחודית שתבלוט מהעסקים המתמחים בתחום האמנות.
בחירה של קונספט ייחודי לצד עיצוב דקורציה המותאם לקונספט ולסלקת הצבעים הנבחרת במטרה לאפשר לכם לקבל החלטה נכונה כאשר רצוי לחשוב על אלמנטים שיוצרים חלון דרמטי אך גם מסקרן, וזאת באמצעות שילוב של אביזרים דקורטיביים כמו למשל מראות או גופי תאורה שמדגישים את פריטי האמנות.

לסיכום

השקעה בעיצוב של חלון ראווה היא בעלת השפעה ישירה על היכולת שלכם למשוך את הלקוחות ואף ליצור בידול מהמתחרים.
באמצעות יישום של שלושת השלבים שהצגנו לכם כאן תוכלו גם אתם לעצב את החלון ברמה הגבוהה ביותר, כאשר רצוי להתייעץ עם מעצב מקצועי, לטובת קבלת החלטות נבונות.