תוכן עניינים

לא זורקים את המזנון הישן! מחדשים אותו והופכים אותו לפריט אומנותי בסלון הבית 

אחד מהטרנדים החמים של השנים האחרונות כולל שיפוץ וחידוש של רהיטים ישנים, וזאת מתוך הבנה כי באמצעות כלים מעולם עשה זאת בעצמך,
אפשר ליצור שינוי משמעותי אשר מאפשר לכם לא רק לחסוך כסף, אלא גם להפיח חיים חדשים בפריטים שמלווים אתכם שנים רבות.
אם יש לכם מזנון ישן ואתם מתלבטים מה לעשות איתו, מומלץ כבר עכשיו לחדש אותו ולהפוך אותו לפריט אומנותי אשר ישדרג לכם את הסלון באפס מאמץ ובמקסימום תוצאה.
כיצד תוכלו לחדש את המזנון הישן ולהפוך אותו לפריט על זמני? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

חידוש רהיט ישן מחדש – כך תעשו זאת

בשלב הראשון נעבור על המזנון באמצעות נייר ליטוש. שימו לב כי אתם עוברים על כל החלקים של המזנון, גם בחלק החיצוני וגם בחלק הפנימי.
לאחר מכן השלב הבא הוא למרוח שכבה על בסיס מים שנועדה ליצור מראה רענן וחלק. כדי לצבוע באופן יסודי את הרהיט הזה רצוי להשתמש במברשת עבה או ברולר.
לאחר המתנה של שעה עד שעתיים, השלב הבא הוא ללטש באמצעות נייר סוג 220, ולהמשיך למריחה של שכבה דקה ושקופה על בסיס מים.
שימו לב כי אתם צריכים לבחור בצבע איכותי שלא מספק רק את הליטוש אלא גם יכולת להגן על הרהיט, לצד החלפה של ידיות.

דגשים חשובים לשדרוג של מזנון

המזנון הוא אחד הרהיטים הבולטים והמרכזיים ביותר בכל בית, אבל כן בתהליך של שיפוץ וחידוש של מזנון צריך להביא בחשבון קודם כל את חומר הגלם ממנו הוא עשוי, לצד חשיבה מעמיקה על הנראות הכללית של הסלון, כל זאת מתוך במטרה ליצור פריט דקורטיבי שמשתלב באופן אסתטי במראה הכללי של הסלון.
נוסף לכך, לפני שאתם מתחילים לחדש את הרהיט צריך לקנות צבע איכותי אשר נשמר למשך זמן רב, כאשר שימו לב כי אתם בוחרים בצבע ניטרלי ולא נועז מדי – בוודאי כשמדובר ברהיט גדול ודומיננטי.
כדי לחדש אותו ולהפוך אותו לפריט אמנותי אתם צריכים כמה כלים ובהם כפפות לטקס, משטח ניילון, מברשת, רולר ספוג, נייר ליטוש וכן צבע שקוף על בסיס מים, כאשר את כל המוצרים הללו אפשר למצוא בחנויות המתמחות בתחום השיפוץ.

לסיכום

שדרוג של רהיט כמו מזנון הוא קל ופשוט יותר מכפי שחשבתם. זה הזמן ליישם את הטיפים אותם הצגנו לכם כאן, ובכך ליצור פריט אומנותי ויפהפייה שיתכתב באופן מושלם בסגנון האישי שלכם.