תוכן עניינים

 איפור ערב לגמרי בעצמך: 5 טיפים לאיפור אומנותי DIY שיגנוב את ההצגה  

אם עד לפני כמה שנים עולם האיפור היה שמור רק למאפרים ולמאפרות בעלי שם, היום כל אחד יכול לעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך", המאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להביע את הצד האמנותי שלו באיפור שיכול לגנוב את ההצגה. כיצד תוכלו לאפר את עצמכם ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר? להלן ארבעה טיפים שיכולים לסייע לכם. הכינו את מברשות האיפור, אנחנו מתחילים.

שדרוג איפור עיניים באמצעות נצנצים

טרנד חדש בעולם האיפור הופך את העיניים למוקד האיפור, וזאת באמצעות שימוש בנצנצים. את הנצנצים אפשר למצוא כמעט בכל חנויות האיפור בשלל צבעים מרהיבים. את הבסיס לאיפור נתחיל בשכבת בסיס של מייקאפ ולאחר מכן צללית בהירה. מיד לאחר מכן אפשר להשתמש בדבק ייעודי ולהניח את הנצנצים באמצעות כריות האצבעות.

הגדלת השפתיים באמצעות תוחם

טכניקה מוכרת בעולם האיפור האומנותי היא ליצור אשליה של שפתיים בשרניות וגדולות, וזאת באמצעות שילוב של תוחם שפתיים. תוחם שפתיים הוא אלמנט חיוני שיכול ליצור מראה שפתיים בשרני ומושך לעין, כאשר שימו לב לבחור בתוחם אשר מתכתב בגוון האודם שצריך להיות עמיד במיוחד. ברחבי הרשת אפשר למצוא סרטונים אשר מדגימים שלב אחר שלב כיצד לבצע את תהליך תיחום השפתיים, ליצירה של שפתיים בולטות ובשרניות, באמצעות איפור.

תוספת ריסים

בשביל ליצור מראה ריסים מרשים שגם פותח את העין, אפשר להשתמש בטכניקה מעולם האיפור האומנתי אשר כולל שילוב של מעגל ריסים, מסקרה איכותית ומדגישה מתוך שורש הריס והברשה כלפי חוץ, כאשר לאחר מכן הוסיפו ריסים שמגיעים ביחידות בודדות. מאחר ומדובר בטכניקה אשר דורשת מיומנות, מומלץ קודם כל לנסות ולהדביק ריס אחד, ובהמשך להתקדם.

חיטוב ופיסול הפנים

שימוש בגוונים בהירים יכול לסייע לכם להאיר אזורים שונים בפנים. כל מה שצריך לעשות הוא להניח גוון כהה יותר על המצח, עצמות הלחיים וכן האף ולאחר מכן באמצעות מברשת מקייאפ לטשטש ולחטב את האזור. שימו לב כי אתם משתמשים קודם כל בגוון כהה ורק לאחר מכן עוברים לגוון בהיר, במטרה להאיר את האזור ובכך לחטב את אזור הפנים וליצור אשליה יפהפייה של חיטוב הפנים.

לסיכום

באמצעות יישום של הטיפים שאותם הצגנו לכם כאן, גם אתם תוכלו לשדרג את האיפור שלכם במינימום מאמץ ובמקסימום תוצאה, כל זאת במסגרת של שימוש בטכניקות איפור מקצועיות שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח, כחלק מצמיחה של עולם ה-DIY בעולם האיפור.